ایستگاه پرستاری

آموزشی و اطلاع رسانی

ایستگاه پرستاری

آموزشی و اطلاع رسانی

توصیه‌های بهداشتی به والدین دارای فرزند مهدکودکی درخصوص پیشگیری

 

رئیس مرکز مدیریت بیماریها به والدینی که دارای فرزند مهدکودکی هستند، توصیه‌های بهداشتی و پیشگیرانه‌ای درخصوص بیماری آنفلوانزای جدید ارائه داد.

به گزارش روابط عمومی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی دکتر محمد مهدی گویا ضمن اشاره به هماهنگی‌های صورت گرفته با سازمان بهزیستی کشور درخصوص دستورالعمل بیماری آنفلوانزای جدید گفت: به والدین و مربیان مهدکودکها توصیه می‌شود که به منظور پیشگیری از ابتلا به این بیماری مرتب دستهای خود و کودکان را با آب و صابون شستشو دهند.

وی همچنین به والدین توصیه کرد که در صورت مشاهده علائمی مانند تب، سرفه، گلودرد و آبریزش بینی در فرزندان، هرچه سریعتر کودک خود را نزد پزشک ببرند.

دکتر گویا از والدین خواست تا زمان بهبودی کامل از بردن فرزندان خود به محیطهای عمومی خودداری کرده و کودکان مبتلا به این بیماری ترجیحاً در منزل استراحت نمایند.

وی همچنین به سایر هماهنگی‌های صورت گرفته با سازمان بهزیستی کشور درخصوص گروههای پرخطر نظیر سالمندان و کودکان استثنایی اشاره کرد و گفت: برای این گونه افراد نیز دستورالعمل مشترکی تهیه شده و مقرر شده است بخشی از گروههای پرخطر تحت پوشش این سازمان علیه بیماری آنفلوانزای فصلی واکسینه شوند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد